Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Wysokie oproty zaraz po odpaleniu
henryk361 
świeżak
Henryk


Dołączył: 09 Lis 2019
Posty: 1
Skąd: Suwałki
  Wysłany: 2019-11-09, 15:34   Wysokie oproty zaraz po odpaleniu

Witam
Posiadam Jimnego z roku 2015 i od jakiego czasu borykam się z problemem a mianowicie po odpaleniu zimnego silnika obroty wskakują na ponad 2 tys. po pewnym czasie ( od 1 do 2 minut ) spadają na około 1100 a jak silnik już rozgrzeje się to na około 900. Jak palę ciepły silnik to obroty na chwilę tylko wskakują na 2 tys. a potem sa prawidłowe. Testowałem skanerem OBD2 iCar2 Vgate i programem SDProg i nic nie znalazłem, żadnych błędów, wszystkie czujniki sprawne, otwarcie przepustnicy pokazuje na 13% na biegu jałowym. Proszę o pomoc.

[ Dodano: 2019-11-23, 16:35 ]
Jimny tydzień temu zaliczył ASO mechanicy nic nie znależli i stwierdzili że tak ma być, to normalne, to dlaczego przez 4 lata jak zimny i zimą paliłem to silnik zaczynał pracę na 1300 obr. potem po rozgrzaniu schodził na 800.

Obecnie mamy rano przymrozki i Jimny z rana po odpaleniu wchodzi na 2400 obr..Dziś trochę pogrzebałem rano przed odpaleniem wypiąłem wtyczkę od krokowca i po odpaleniu silnika zastartował z obrotami 1200 jak silnik rozgrzał się to obroty weszły na 1500, oczywiście wyskoczyła kontrolka check. Do krokowca nie dobrałem się za dużo roboty, chciałem odkręcić cewkę z gniazdem lecz nie mam torxa 5 kontnego by sprawdzić czy się nie przycina.

[ Dodano: 2019-12-01, 16:47 ]
W sobotę udało mi się odkręcić cewkę z regulatora obrotów (silniczka krokowego), wirnik obraca się lekko bez żadnych oporów. Postanowiłem zmierzyć rezystancję uzwojeń i tu niespodzianka wszędzie podają że rezystancja uzwojeń waha się w granicach 25-28 omów zależnie od temperatury. Gniazdo 3 pinowe, pin środkowy to "+" czyli wspólny a skrajne to RSC zamykanie i RSO otwieranie. Pomiary wyszły bardzo dziwne pomiędzy środkowym i pierwszym skrajnym wyszło 49,7K, a pomiędzy środkowym i drugim skrajnym wyszło poza zakresem pomiarowym miernika, pomiary na zimno. USZKODZONY, CZY ELEKTRONIKA W CEWCE bo jak wepnę wtyczkę do krokowca to obroty na rozgrzanym silniku wracają z 1500 na około 800, ten regulator biegu jałowego dodatkowo zawieram mechanizm bimetalowy ( https://alflash.com.ua/idlet.htm ). Czy ktoś może ma na półce taką cewkę lub regulator DENSO 18117-78F11 i mógł by zmierzyć.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.